У межах праекту быў распрацаваны брэндбук, у якім рэгламентуюцца правілы выкарыстання элементаў візуальнай ідэнтыфікацыі аўтазаправак. Асноўная мэта — узмацніць пазнавальнасць брэнда і палепшыць адстройку ад канкурэнтаў. Праект рэалізаваны агенцтвам Fabula Branding сумесна з кампаніяй «Никоинжиниринг».
У выніку аўдыту існуючага знешняга выгляду сеткі заправак было вырашына распрацаваць агульную зладжаную сістэму візуальных атрыбутаў і ліквідаваць існуючае на той момант рознагалоссе ў афармленні, якое размывала вобраз брэнда і пагаршала ягоную запамінальнасць.
Так, быў уніфікаваны лагатып, які ва ўзгаданы перыяд выкарыстоўваўся як у выглядзе ўжо вядомай кветкі герберы, так і ў сваім новым «геаметрычным» увасабленні. Пасля ліквідацыі шматлікіх рознастылёвых варыяцый графічны элемент набыў канкрэтныя пазнавальныя формы.
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/c1e37826ae74d597bd739343bad5a9e3.jpg)
Была распрацавана адзіная схема колераў. Дамінуючым колерам у афармленні АЗС, фірмовай атрыбутыкі і камунікацыйных пасланняў стаў прыязны аранжавы. Цёплы і яркі, ён добра перадае каштоўнасці і філасофію брэнда — кліентаарыентаванасць, уважлівасць, ветлівасць і энергічнасць. А стрыманы шэры дапамагае распавесці пра тэхналагічнасць сеткі.
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/f2be921e0d0de1a63705c71b608c38a7.jpg)
Замацаванне пэўнай схемы колераў за брэндам спрыяла ўсталяванню трывалай асацыятыўнай сувязі «аранжавы — гэта А-100», што палягчае ягоную ідэнтыфікацыю.
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/5ec760e5f9d0a04b3b7368da75d6af1b.jpg)
Шматстаронкавы брэндбук падрабязна апісвае асаблівасці кожнага элемента айдентыкі і рэгламентуе ўсе варыянты іх выкарыстання: ад стандартаў афармлення сувенірнай і рэкламнай прадукцыі да правіл брэндзіравання памяшканняў, фірмовага аўтатранспарта і карпаратыўнага сайта.
Усяго было распрацавана больш за 200 пазіцый.
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/95f9f55374bec75bfbd62e4a19990236.jpg)
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/f9eeddc47530ab816691a469ccb3e170.jpg)
![А-100 аднавіла фірмовы стыль Фирменный стиль сети автозаправок А-100](/files/resized/690/article/1941/d3be80255574ff1f1f1be22d51cb81d7.jpg)
Лагатып і архітэктурны стыль (фрызы, стэлы, навесы і іншыя архітэктурныя носьбіты) распрацаваны кампаніяй VDS.